After some time.

Dělo se toho tolik, uteklo tolik času. Minulý týden jsem byla v Barceloně, chystám video, tipy, moře fotek (ano je na nich i moře). Dnešní rudé fotky jsou z pátku, kdy jsme jeli ke kamarádovi. Chtěla jsem jen něco pohodlného a hodně lehkého. Trochu asi i lehce dovolenkového. Šatičky jsem koupila v nějakém španělském obchodě za deset éček. Také mám ještě z Barci na rozdíl od opálení "fejkové" tetování. Hrozně se mi to líbí, ale na nějaké to pravé si asi ještě počkám. Doufám, že už jste také vyjeli na nějaký výlet! Nic lepšího se teď dělat nedá!

klobouk - c&a, šaty -Blanco, boty - primark, kabelka - parfois (taky Barca)













Share:

4 komentářů

  1. Strašne dlhú dobu som neotvorila tvoj blog,pretože som nejaký čas neblogovala a teraz ťa tu vidím s ryšavými vlasmi,ktoré ti strašne pristanú :) Skvelé rozhodnutie! Mimochodom aj tie šaty vyzerajú skvele

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som bola zo školy na stáži v Španielsku, tiež sme boli v Barcelone, ten park tam proste zbožňujem, ja už som nejaké tie fotky /hlavne instagram/ a videá pridala. :-) Pristane ti to.
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.