Onemocněl mi fotograf ( chudák) a tak mě napadlo, že jsem dlouho neudělala new in. Teď jsem si nakoupila pár fajn věcí tak vám je ráda ukážu:) Parku a prostě to co jste mohli vidět v outfitech jsem nefotila. Máte vlastně vůbec zájem o takový new in? Nebo spíš fandíte jen outfitům? (dole pod fotkami je napsáno co odkud je a za kolik)









1. svetr  129kč, triko s číslem pimkie 150kč
2. top zara 160kč
3. náramky terranova 50kč
4.khaki kalhoty  250kč a legíny pimkie 200kč
5. náhrdelník ebay cca 50kč šaty pimkie 150kč
6.náhrdelník zlatý 250kč náhrdelník s kamínky 200kč oboje tally weijl
7. první podprsenka tally weijl 100kč druhá podprsenka tezenis 180kč

Share:

6 komentářů

  1. Výpredaje FOREVER <3 milujem toto obdobie pretoze niekedy najdem veci, ktore som si pred tym nestihla kupit za polovicnu cenu <3 a tie svetriky, naramky a to spodne pradlo <3 :O KRASNE
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr mám taky a je super :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.