Hrozně jsem si teď oblíbila 3 bloggerky shodou náhod jsou to 3 světlovlásky. Tak bych vám je ráda ukázala, určitě je někdo z vás bude znát. Také bych vám ráda ukázala 2 věci které mám objednané a hrozně se na ně těším. Takže to bude takový inspirativní post.



                     bundička - persunmall.com / boty - ebay.com  / pro více o bloggerkách klikněte na šipku


 just-another.me - Líbí se mi její přirozenost, že není stále jen v černé a také samozřejmě to že přidává každý den. 
 www.adenorah.com - tato bloggerka mi dává hodně inspirace, nosí různé modní styly. Miluji její vlasy jak dlouhé tak krátké.
victoriatornegren - Victoria má bezpochyby dokonalý vkus a sedí jí snad každé kalhoty! zbožňuji jí na podpatcích stejně tak jako v plochých botách. 

Share:

8 komentářů

  1. No všechny jsou dokonalé ..:/:)) Ty máš Paypal na ebay? docela by me zajimalo jak se pres ebay da nakupovat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem, ale nějak se mi to bloklo. Objednaval mi to přítel:).

      Vymazat
  2. u mňa vyhráva určite Victoria! <3

    OdpovědětVymazat
  3. krásne veci si objednala :-) hlavne tie topánky :33

    OdpovědětVymazat
  4. nedas odkaz na boty? ukazal se mi jen hlavni stranka ebaye, jsou dokonaly!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele odkaz už přímo nevím, ale stačí zadat cut out boots:)

      Vymazat
    2. * a vyjede ti tento typ bot :)

      Vymazat
  5. Díky za tipy! :) a ty boty jsou naprosto totálně božský! Jinak se to prostě říct nedá! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.