Včera večer jsem byla hrozně unavená, že jsem ani nepřidala post..fotky jsou bohužel opravdu nic moc a moc neukazují. No já zas běžím pryč..tak hezký den:)





                                     Nejkrásnější stromy na malostranské. +nemám na sobě tenisky!:DD

Share:

33 komentářů

  1. fotky jsou super, líbí se mi ty boty!:)

    OdpovědětVymazat
  2. první fotky!! ♥
    a stromeček si taky krásně vyfotila:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je možný, že jsem Tě včera viděla v okolí Národního divadla? :)

    OdpovědětVymazat
  4. jů, šíleně ti to sluší a ty stromy jsou nejvíc boží^

    OdpovědětVymazat
  5. první fotka úplně nejlepšíí.))

    OdpovědětVymazat
  6. Na ty prvni fotce jsi nejkrasnejsi!

    OdpovědětVymazat
  7. ta první je boží!
    mě právě štve, že když fotím na samospoušť tak to není doostřené :D ale ty je máš fajn :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první fotka je fakt krásná! :) ty stromy jsou nádherné, už se těším až to začne kvést u nás! :) jo jo jo taky mám probémy se zaostřováním na samospoušti jak vidím tu druhou fotku :) ale moc pěkné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  9. náhodou jsou to moc super fotky jako vždy jsi prostě užasná

    OdpovědětVymazat
  10. závidím ti celej tvůj outfit co máš na sobě!
    aaaaaaa

    OdpovědětVymazat
  11. náhodou fajn fotky:))
    a ty květy, uaaa ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ty fotky ♥ ochh :) hlavně ty kytky, jseš dobrá, na stromech bez tenisek :D Jinak supr ofina :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. nejnádhernnější fotky! ta první je opravdu povedená ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Prý nic moc! Ty si taková kecka! :) Ta první fotka je kouzelná! :) Fotky jsou povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  15. nejkrásnější jsi! skvělej outfit, líbí se mi ten svetr, odkud ho máš?

    OdpovědětVymazat
  16. ta druha ma to najlepsie/najhorsie zaostrenie :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jaro v plném proudu :) Máme stejné okuláry! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty legíny nebo co to je vypadají super a poslední dvě fotky jsou dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  19. supeer, ty sametové legíny (jsou to ony, ne?) mám též, jen mi jsou trochu kratší :D holt problém dlouhých nohou :D ale jsou božský, miluju je <33
    a ten "okap" z ofinky Ti sekne, taky si ho dělám :))

    OdpovědětVymazat
  20. už seš několikátej bloger, co má stejný brýle jak já. ikdyž jsou fotky nicmoc sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  21. BREJLEEEEEEE JSOU SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRR VRRRRRRRR míco

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.