London again

Ahoj, nevím jestli si to tu někdo z vás po tak dlouhé době přečte. Ono to, ale vůbec nevadí. Je to můj blog a dávám sem tyto fotky pro svou radost. Mamka určitě také bude mít radost, že tu konečně něco je, haha :D Blog je pro mě zároveň takové moje internetové album plné zážitků, věcí co mi dělají radost a samozřejmě mých výplodů fantazie. Tyhle fotky patří k těm zážitkům, Po roce jsme se opět vydali na nový rok do Londýna. Bylo to skvělé, přestože se pár věcí nepovedlo jak mělo. Třeba to, že nám uletělo zpáteční letadlo :D. No a co, tak jsme si to tam o jeden den prodloužili. Určitě chci i další silvestr strávit někde pryč.

Káťa.





















Share:

10 komentářů

  1. krásne fotky :) ja už od poslednej návštevy Londýna dúfam, že sa tam čoskoro zas dostanem

    OdpovědětVymazat
  2. Absolútne nádherné fotky ♥ Tvoje vlasy sú pre mňa láska na prvý pohľad :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě, že přečte. Miluji Londýn a tvé vlasy. *

    OdpovědětVymazat
  4. Super, milujem tú tvoju úpravu fotiek!

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou opravdu moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za tak krásné komentáře, nakoplo mě to :) Většinu fotek upravuje přítel a také moc děkuje kočky :*

    OdpovědětVymazat
  7. krasne fotky!! taky jsem na silvestra chtela minimalne na hory, ale byt v praci 31. a 1.1. byl fakt jackpot! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla o Vánocích, abych měla volno tady :D takže chápu ;)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.