Khaki coat

Ahoj,

V minulém článku se vám velmi líbily fotky z Londýna. Tak jsem se rozhodla pro další várku. Dnes jsem si, ale přichystala outfit. Takový můj outfit na běžný den. Uplý džíny a oversize kabát dohromady nikdy nezklamou. Klobouk, už nebyla tak super volba.. (vítr :D). Musím se pochválit, že ani jednou mi neulétl. Z fotek mám velkou radost a poděkování patří mému příteli. Napište mi co by vás zajímalo dále :) a jak se vlastně máte.

Krásný víkend :*

Káťa.





                                               kabát - C&A, kabelka boty - Camaieu, klobouk - Orsay






 Já nejsem úplně zastáncem SB, ale ten u hradu je fakt super s krásným výhledem a v létě s ještě lepší zahrádkou. #katadoporucuje


Share:

8 komentářů

  1. absolutne boziiii fotky, to prostredi! tesim se na dalsi clanky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sa do toho prostredia s tvojou "redhead" uplne hodíš! Krasny outfit ♥ Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezké fotky a nádherný odstín vlasů....kdybych takové mohla mít... :)

    https://bekaknihomolka.wordpress.com/2016/02/08/ruze-pro-algernon/

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty fotky zbožňuju! Mají nádhernou atmosféru a moc ti to sluší, plus prostě tvoje vlasy!! hh
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně se mi líbí, jak ti ladí vlasy se zdí toho baráku :)))) Což je vážně divná věc, co člověk může vypustit, ale musela jsem! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc děkuji :), hned budu mít lepší den. (wendy také jsem nad tím přemýšlela :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabátek je vážně nádhernej! :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.