6x outfit

Dnes bych vám ráda ukázala pár outfitů focených na telefon. Kdo sleduje můj instagram tak už je viděl. Jeden outfit je tedy z foťáku takový hodně pohodlný na lítání po Berlíně a ten na IG nebyl. Nebudu to tentokrát moc okecávat, pokud by vás nějaký kousek zajímal, budu ráda pokud se zeptáte :) Také by mě zajímalo jaký outfit se vám nejvíce líbí. 

Krásný zbytek prodlouženého víkendu a další post v týdnu ;)






Share:

4 komentářů

  1. Krásné outfity, líbí se mi ten první!! Sluší ti to! :))

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherný styl!

    Přeji krásný nový týden!
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si proste úžasná, tvoj štýl sa mi hrozne páči ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou nádherný, ale nejvíc se mi líbí ten nejvíc vpravo nahoře :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.