Black jumpsuit

Vždy když po delší době píšu článek nevím jak začít. Začněme tedy u toho, že jsem ostříhaná. Nechala jsem si prostříhat vlasy a také šlo několik centimetrů dolů. Stále přemýšlím jestli jsem spokojená?? No rozhodně jsem lehčí :D. Fotek mám i celkem dost. Berlín a další výlety a různé rychlo outfity. Nějak nevím jak to vytřídit (nemůžu najít to pravé slovo). Pro dnešek tedy bylo nejednoduší přidat řádně připravený outfit post. Příště snad, už něco z mých letních dobrodružství :)

Na sobě mám věci z Primarku (ty jsem kupovala v Berlíně) a také z www.newdress.com. Tento eshop mě zaujal právě pro rozporuplné reakce (a je levný). doplňky - super! overal a top- lepší než jsem čekala, ale ty velikosti! objednávala jsem xl (evropská 42).. ( i přes to, že jsem nabrala se vejdu s přehledem do 38-40) Top je mi přes prsa opravdu malý. Overal se dá, ale táhne mě. Takže pro mě asi zase na delší dobu newdress a další asijské eshopy zůstanou spíše na ty doplňky, které za ty ceny opravdu umí!















Pantofle, kabelka - Primark ( nová kolekce)
hodinky - Tady  Brýle- Tady  Overal - Tady
Klobouk, pásek ??

Share:

4 komentářů

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.