Black outfit

Jeden z běžných letních outfitů. Černá je prostě černá, nikdy se s ní nic nezkazí a dost toho schová. Za posledních pár měsíců jsem něco přibrala, určitě jste si všimli. Nebojte snažím se s tím něco dělat, abych se zas cítila lépe. Velký problém je spíš to,že mě spousta věcí tlačí a nemohu jí nosit. Proto často nosím podobné kombinace. Takže nějaké #hotbodysummer2015 rozhodně ne:D Jinák víkend jsem strávila v krásných Adršpašských skalách, určitě přidám fotky do nějakého postu a blízké době mě čeká každoroční Berlin :) Co vy, kam se chystáte?:)












Share:

10 komentářů

  1. Bože díky ti! Na všech blozích čtu o úžasné letní figuře, je to samá fitspiration a já se už cítila hrozně že tu mezitím pojídám zmrzlinu a kynu. Díky ti, že se teď nemusím cítí špatně, že zatím celé léto umírám pod náporem černé barvy aby si nikdo ničeho nevšiml. Nejsem sama. (Vím, že nejsem, ale všichni i na ostatních blozích se tváří, jako bych byla.)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně nádherný outfit, prostě miluji černou! :) a ty botyy! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. čierna sa ti hodí a outfit je super ;) neskutočne sa mi páčia tvoje šortky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. áno, čierna je veľmi super! :) teším sa na fotky z tvojho výletu .

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasy pěkné svítí v kontrastu outfitu :) Povedený.

    My plánujeme letos dovolené po ČR , nejdříve Mariánské lázně, poté Harachov. Nač jezdit za hranice, když je tu tolik pro mne neznámých míst :)

    Lukáš
    http://ajlaffesn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezký inspirativní outfit ! vlasy máš nádherné, ostatně jako vždy. :))
    http://agaandaga.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Černé outfity to je moje! Moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  8. vyzeráš super, čierna je láska. zboznujem tvoje vlasy! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Černá ti velmi sedí. Těším se na fotky z Adršpašských skal.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi tak krásná! ♥
    Přeji pěkný víkend!

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.