New ripped jeans

Fotek z Barcelóny  je tolik a já nějak nevím jaké vybrat. Raděj přidám nyní aktuální fotky outfitu. Barca počká, ale abych přidávala fotky v jeansech až bude 30 °C... to asi ne. V tohle outfitu stejně vidíte další novou věc dovezenou z B. Jsou to tyto ripped jeans ze Zary. Popravdě, když jsem si je kupovala, cítila jsem se v nich nějak lépe než teď. Je to jiným zrcadlem? Tohle je takový můj pohodlný outfit do práce. Converse, džíny, top a sako. Hlavní je, aby nikde nic netlačilo. Máte také takové outfity? Dnes se jdeme projít na Vítkov, tak určitě budou nějaké pěkné fotky.
Užijte si víkend :** Brzy se zas ozvu :)


















Share:

6 komentářů

  1. Ty jsi naprosto úžasná! A ten úsměv! ♥

    Outfit se mi moc líbí! Užij víkend! (:

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. skvele fotky! ta posledni je suprova!:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. aké pekné fotky, ide z nich super atmosféra :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší a ty džíny i outfit jsou perfektní! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Na té druhé fotce jsi úplně roztomilá!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Si strašne zlatá! :) outfit je krásny a tesim sa na post z Barcelony! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.