Diary of Barcelona

Ano konečně! Jsem tu s fotkami z Barcelony! Když si je projíždím, stále cítím jak mi bylo krásně. Dnes přidám fotky postupně ze všech dnů a příště vás čekají Barcelona tips (bydlení,letenky, kola, doprava,restaurace..) Venku je, ale tak hnusně, že jsem musela přidat tyto prosluněné fotky. Byli jste už v Barceloně? Rozhodně doporučuji, je to krásné historické město + moře! (+ levnější Zara :D)  Teď už, ale fotky! (milion fotek)











































 A polo spící já v letadle :D

Share:

8 komentářů

  1. Tak krásné fotky, hned bych jela někam na dovolenou.
    A ten jeden domeček na fotce vypadá jako z perníku :)) (Doufám, že to není třeba kostel nebo něco takového, abych Barceloňany neurazila :D)

    OdpovědětVymazat
  2. v barcelone jsem byla pred rokem, ale jen na den a urcite bych jela hned znovu. nadherny fotky!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. skvele fotky! vypada to krasne:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. - barcelona je laska ♥
    muzu se zeptat, cim fotis, kotatko ? .)

    OdpovědětVymazat
  5. hahaa ta posledna :D

    ale krasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi hezké a roztomilé fotky :) Ta poslední je nejlepší :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.