Birthday gifts

V březnu jsem měla 21 narozeniny. Vlastně nic moc jsem nechtěla a nakonec jsem toho dostala tolik! Škoda, že nemám fotku krásného infantilního dortu s barbie :D V červnu letím do Barcelony, takže většina 'dárku' se točila kolem toho. Dostala jsem, ale i krásnou dekorativní kosmetiku od Sleeku (kupovanou na Dekorativka.cz, odběrové misto např v Palladiu, doporučuji) novou kulmu od Rowenty (www.mall.cz) , botičky adidas (footlocker), brýle z c&a a koupila jsem si tyhle espadrilles v f&f. Pak různé drobnosti a krásné květiny. V příštím outfit postu uvidíte využitou kulmu a sleek kosmetiku. Já jsem nad míru spokojená. je tu také někdo s narozeninami na jaře?:) ( i když dnešnímu počasí bych spíš říkala zima :D)










Share:

14 komentářů

  1. Ta paletka stínů od Sleeku, to je paráda :)
    A Barcelonu závidím. Doufám, že bude pak spousta fotek :)

    OdpovědětVymazat
  2. jak se jmenuje paletka stinu od sleek?:) dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, máš tu primo odkaz na ně a kde jsou kupované:) Jinak vyhoda u eshopu ze mají odebírací mista v Lee v obchoďácich a za to dáš jen 15kc :) já odbírala v paladiu a bylo to tam do dvou dní :) jinak stíny jsem si dala i na ruku jako ukázku pigmentace, ale foťák mi to zle zaostřil ..ale 100%spokojenost :)

      Vymazat
    2. http://www.dekorativka.cz/SLEEK-Paletka-I-Divine-AU-NATUREL-d286.htm?tab=description

      Vymazat
  3. krásne darčeky, najviac sa mi páčia tenisky :) a kvetiny si dostala tiež veľmi pekné ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak všechno nejlepší :) Mně se teda nejvíc ze všech těch dárečků líbí boty a kabelka z první fotky :) Do Barcelony bych taky jela hned :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. vse nejlepsi:) krasne veci, ty tenisky vypadaji dobre:)

    OdpovědětVymazat
  6. tenisky jsou fakt super)

    www.evansonthetop.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jee ty espadrilky jsou super! jsou pohodlne? potrebuju neco na tapkani po tom NY!Barcelona zni taky bozsky, uzij si to!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Na botky jsem koukala,jsou úžasné :)

    http://denisajonasova.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.