Snowy day

Možná si někdo řekne 'opět v tom kožichu', ano opět. Nemám 50 kabátů na zimu. Tak ty co mám se snažím různě kombinovat. Zkusila jsme si dnes udělat trochu jiný účes než obvykle, co myslíte? Také jsem vzala výraznou rtěnku (dermacol) a roztrhané džíny. Jsou to už několikáté džíny, které jsem roztrhla. Snad toho nebudu brzy litovat :D Měl by mě čekat fajn týden a doufám, že i vás :)


Jo a ještě vás zvu na Meet & Shop !!!







Share:

12 komentářů

  1. prvni fotka je skvela;) slusi

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. účes super, ten ti sluší, já ho taky sama ráda nosím..a celkově outfit taky super :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty tvoje výrazy už začínaj být dost creepy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se povětšinou tvůj styl líbí, ale to jak se tváříš mě až vytáčí a odrazuje na tvůj blog chodit. Viděla jsem tě i na živo a vím, že se taky tak tváříš, tak asi jsi už na to zvyklá, ale zkus to. Občas vypadáš jako blázen, přitom jsi taková krásná holka!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je trochu pravda, taky se mi občas zdáš hrozně znechucená:DD. Jo tak ono je to naschvál, ale ty jsi tak nádherná, že je lepší aspoň lehký úsměv. Ale kabát je cool!

      Vymazat
  5. Lovuju lovuju lovuju! Super Káto! :)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som sa u nás asi v teniskách zabila, každopádne outfit je skvelý <3 účes ti pristane, tiež si to rada skúšam no nevyzerá to na mne tak ako na tebe :D
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  7. ten kožich je skvělý, mám stejnou vestu :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ses moje vila proste:))) kozich je bozi a libi se mi s teniskama!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.