White turtleneck

Včera jsme vyrazili na výstavu UMPRUM ve Veletržním paláci. Bohužel jsme přišli pozdě a nechtělo se nám platit půl hodiny před zavíračkou. Tak půjdeme jindy. Alespoň jsme tam tedy nafotili nějaké fotky.  Sukýnku jste už viděli nedávno v postu. Nový mám, ale kabátek z Topshopu, chtěla jsme klasický černý delší kabát s vyšším procentem bavlny. No a to je on. Když jsem si ho kupovala, narazila jsem i na tenhle zkrácený rolák v c&a. Vypadá skvěle k spodkům z vysokým pasem. Jaké jsou vaše úlovky ze slev?












Share:

10 komentářů

  1. Nádherný outfit, kolik prosím stojí ta výstava?

    OdpovědětVymazat
  2. joj ale ty si krasna :) a aj to minimalisticke prostredie ta nechava vyniknut :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj o té výstavě jsem četla ale uz nevím kde a chtěla jsem tam jít ale ted nějak jsem na to zapomněla a díky tomuto článku se tam fakt uz vypravím ... Musím si zjistit ale nějaké info abych věděla kde to je a kolik to stojí !

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem roláky nesnášela, ale začínám jim přicházet na chuť :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skvělé! :) Já si ve slevách nic nevybrala, buď se mi nic nelíbí a nebo jsou beznadějně vyprodané nejmenší velikosti :(

    http://modniinspirace.cz/damska-obuv

    OdpovědětVymazat
  6. Letos nemám ze slev tolik úlovků, jako jsem měla loňský rok.
    Strašně se mi líbí ten rolák :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.