London

Dnešní den utekl rychlostí blesku a já mám pocit, že jsem před chvílí vstala. K psaní článku se tedy dostávám až teď. Konečně už máme všechny fotky z Londýna a tak dnes bude takový celkový post. od prvního do posledního dne:)


V Londýně jsme byli 28.12-2.1 tedy 6 dní a pět nocí. Ubytování jsme měli přes nejlepší stránku AIRBNB. Bydleli jsme v Camdenu na začátku druhé zóny. Dostupnost byla tedy super a pokoj byl i za fajn cenu. Spolubydleli jsme s italským párem a dvěma Američankama. V Londýně všichni lidé byli milý a prostě poznali jsme jen samé super lidi. většinou to tedy byli také cizinci..
Doprava: Zaplatili jsme si na Oyster card týdenní kupón do první a druhé zóny, který vyšel cca na 30 liber. Londýnské mhd jsme opravdu hodně využívali, přece jen nebylo nejtepleji.. Double deckerem bych mohla jezdit pořád!
Jídlo: Kupovali jsme si do bytu různé polotovary jako pizzu, těstoviny a pak pečivo na snídaně. Na obědy jsme bývali venku. Jídlo je v Londýně opravdu hodně drahé. Takže pro mě byl většinou jasnou volbou Subway. Také jsme byli, ale například v super (moc doporučuji) fastfood/restauraci Nando's, v Jamie's Italian nebo v camdenské tržnici.

Nakupování: Popravdě jsem si ani nijak extra nenakoupila, spíš blbosti jako ručník, ponožky, suvenýry..
Všude to bylo hrozně narvané, že se mi ani nechtělo hledat. Mimo slevy to je, ale určitě lepší. Obchod Victoria's secret mě, ale absolutně očaroval!


Celkově jsem byla z celého výletu do Londýnu nadšená. Přiznám se, bylo to poprvé co jsem letěla a ono to vůbec není hrozné.. Mezi věci co mě zklamali patřil třeba Buckinghamský Palác, Pret A Manger a hrozné davy všude.  Kamkoliv alespoň trochu kolem centra nebo v centru jdete je všude strašně plno. Ohromili mě, ale naopak parky, budovy, celková atmosféra, obyvatelé.. Určitě jsem tedy nebyla v Londýně naposledy!



















Share:

13 komentářů

  1. krásne fotky :) do londyna chcem ísť už strašne dlho ale ešte mi to nevyšlo

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) ta svetylkova výzdoba je nádherná :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tá prvá fotka je najlepšia! ♥ to musím ísť určite pozrieť keď budem v Londýne!! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější fotky!!! Čím jsou focený? :)

    OdpovědětVymazat
  5. boží fotky! hlavně ta s tím klaunem či co to je :))

    OdpovědětVymazat
  6. Najkrajsie london fotky co som doteraz videl!!! Super .)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi moje krasotinka a chci taky do Londýnaaa! ♥

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.