White coat

Po dlouhé době jsem vytáhla tartanové šaty, které jsem si sama ušila. Naposledy jsem je měla ani nevím kdy... Je pro Vás tartan stále podzimním trendem? Já se v nich cítim jako malá holčička, jak v nějáké zástěrce ( haha ). Zbytek outfitu je už jen klasická černá a bílá.

Právě sedíme v kavárně a já píšu tento post, ještě se chystám na fajn koncert VR/Nobody do Roxy, tak uvidíme v kolik se dostanu domů haha... Tak nakonec mi spadl včera internet a článek píšu až dnes v pátek, koncert byl super a vlastně celý den. Užijte si víkend!














Share:

12 komentářů

  1. - kuratko ♥ !
    a ten kabat je snovej

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit,tartan je proste must have :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi šikovná! Moc ti to sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám takový podobný kabát a miluju ho! A za ušití šatů patří můj velký obdiv!! :)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou naprosto úžasný, miluju tartan! Outfit je opravdu povedený :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. Definitely some cool picture ideas, layering the normal picture with something backdrop related.
    Very nice! Keep it up!

    Have a wonderful weekend!
    Matthias

    OdpovědětVymazat
  7. Máš prostě nejlepšího fotografa a v kostce ti to sluší, vůbec si nemusíš připadat jako malá holčička :)

    OdpovědětVymazat
  8. lepsie sa to skombinovat tusim ani nedalo. Tartan a cierna je skvela kombinacia plus do toho svetly kabat..no krasa :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvelý kabát, šaty aj klobúk a posledná fotka najviac vydarená. :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.