Tak a máme za sebou očekávaný Bloges Market. Vidět se a seznámit se s fajn lidmi, nahlídnout do skříní ostatních, dát si dobrý drink, vyhrát něco v tombole a ještě přispět na charitu? No nezní to super? Byl tam někdo z vás? a nakoupili jste a nebo vyhráli v tombole? V několika fotkách bych vám ráda nastínila alespoň trochu atmosféru dne. A pokud jste nepřišli? Musíte na další!

na 1. fotce jsem s kamarádku Nhung která byla můj doprovod a s Klárou z www.kamilaklara.com




A co se prodávalo u nás?

Mezi sponzory nepatřilo jen Ugo také například : Adidas, fujifilm, lindex,avon, iwant,loreal (tombola), ale hlavně bar La loca v kterém to bylo pořádáno. určitě tam někdy zaskočte na drink, jsou to moc hezké prostory!

Lucie Šumová a její kamarádka Alča

 food blogerky -->



Co jsem měla na sobě? Ano mám na sobě sukni z minulého postu, ale úplně jinak zkombinovanou. S obyčejným tričkem silonkami kloboukem a šperky.




Share:

9 komentářů

  1. <3 Skvělý, už tě sleduji a ráda jsem tam na tebe narazila!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty leopardí slip-ons bych si koupila raz dva! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! máš moc hezké vlasy :) kombinace zrzavé a blond konečků na mě působí velice zajímavě

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! máš moc hezké vlasy :) kombinace zrzavé a blond konečků na mě působí velice zajímavě

    OdpovědětVymazat
  5. Potkala jsem tě tam, moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  6. Asi miliontý článek, co o tom marketu čtu haha, tam musely být fakt všechny blogerky! Moc ti to sluší v té sukni, Káťo :)

    OdpovědětVymazat
  7. A hlavně, že se musíme vyfotit a nic! Byla jsi kočka!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.