Pro dnešek tu mám jen takový kratší post. Chtěla jsem ho publikovat v pátek, sobotu, neděli a nějak jsem se k tomu dostala až nyní. Čtvrtek byl super den byla jsem na narozeninové kávě s kamarádkou ( poprvé jsem měla kávu se sojovým mlékem), byla jsem se podívat do Zootu, jak to tam chodí atak. Potkala jsem tam Johanku a pak jsme vyrazily na otvíračku Footshopu. /Najdete na vltavské/ Fotky mám až z Footshopu kde byli i mí přátelé a přítel.






Tags:

Share:

5 komentářů

  1. Baby vyzeráte krásne!! ♥ do kamenného zootu by som sa hneď šla pozrieť!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné botky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, tiež by som sa rada šla pozrieť do kamenného zootu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Awesome! I totally love sneakers! :)
    Especially the shoe lamp is kickass :P

    Best regards
    Matthias

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.