Dnes vám ukážu jedny z mých nejoblíbenějších kalhot. Hrozně se divím, že tu ještě nebyly. Nosím je opravdu často! Hrozně dlouho jsem nemohla sehnat boyfrendy v kterých bych nebyla 'oteklá'. Tohle jsou ony, ty nejlepší boyfrendy, jsou z manga a já 100% doporučuji! Fotky jsou focené večer, ve tmě. na to dobrý ne ?  Nosíte boyfrendy?









                                                  PHOTO          vmhieu.tumblr.com

Share:

16 komentářů

  1. První fotka je TOP! :-) Odkud máš kabátek? Jinak boyfriendy ti seknou! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si to proste nemuzu odpustit, jsem tu poprve a uplne miluji tve vlasy! :) A co se boyfriendu tyce, strasne se mi libi, tobe dokonale sedi a taky k outfitu, ja na ne bohuzel nemam postavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Boyfriendy miluju, mám jich hned několik...v kombinaci s podpatky jsou podle mě dokonalé! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný džíny, krásný fotky a tobě to moc sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože ty si nádherná! Krásne džíny! :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. nosím ich a nosím ich vo veľmi podobnej kombinácii ako ty :D krása

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. Mne by ti nesekli ani tieto, ale ty vyzeráš božsky :) Ach, tie vlasy ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, mají velmi pěknou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  9. naprosto super! fotky i look! <3



    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný fotky a byofriendy vypadají fakt dobře, já to nenosím, ale na ostatních se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.