1) Opravdu už je to víc než měsíc co jsem nic nepřidala? Čas mi v posledních měsících opravdu ubíhá jak voda. Škola, práce, zábava.... popravdě uvažovala jsem jestli to tu nezapíchnout, jestli to má takhle cenu? Příští rok mě čeká nejspíše velká změna  a to bych chtěla blog opět rozjet, ale to se dozvíte časem. Nyní si kladu otázku: Nechat zatím blog takhle nějak přežívat , občas napsat nějaký článek a pak blog na plno rozjet a nebo skončit a pak začít se vším od znovu? Vždy ráda všude zůstávám do konce takže se přikláním spíš k první variantě. Co, ale vy?

2) Outfit - Kalhoty jste tu ještě neviděli, ( jako spoustu kousků co jsem nakoupila za léto, září...) jsou z jednoho letního bloggerského 'sekáčku' cheap monday za ehm 150? Bunda-topshop, Svetr -orsay, klobouk,boty-ebay

Tak Ahoj příště!








Share:

8 komentářů

  1. Já bych ho nechala přežívat :-) taky jsem měla pauzu, ale teď se zase snažim být víc aktivní)))
    Je to tvůj blog, takže jestli budeš přidávat články jednou týdně nebo jednou měsíčně je jen tvoje věc)))
    Mimochodem máš supr vlasy!

    OdpovědětVymazat
  2. káťo můžu se zeptat pod jakým názvem mám hledat tyhle boty? jsou naprosto super)) dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, najdes to na ebay jako " cut out boots " , najde ti to ruzny typy :)

      Vymazat
  3. Skvělý outfit, fotky jakbysmet a jsem taky pro to, nechat ho přežívat ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je super, hrozně se mi líbí tenhle typ klobouků! :))

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi krásnáááá :)
    já dneska přidala něco skoro po roce a ani mi to nepřijde :D čas strašně letí ;)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.