Tak klasicky sem po týdnu opět tu. V tomto počasí se nedá oblékat jinak než lehce a jednoduše ( fotky jsou ze včera) . Také se snažím oblékat hodně světle, jak z důvodu, že je to v létě hezké, ale také jsem hodně náchylná na slunce a je mi hned zle. Trpí také tak někdo z vás, nebo jsou tu jen samí milovníci slunce?:) Z dnešního outfitu už vlastně vše znáte takže žádné novinky. S botami nejsem moc spokojená, ale zatím jsem nesehnala ty pravé bílé sandálky nebo loafers. + akutně potřebuji bílou kabelku!! Také mě napadá byly jste už někde na koupališti?:) Já ještě ne, ale zítra jdu do bazénu:) Kdybych vám přišla extra bílá tak jsem neměla make up.








Share:

7 komentářů

  1. užij si bazén :) já slunce miluji
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kraťásky jsou nádherný! Odkud jsou, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmko za asi 300:) mají je i v mint barve (divided)

      Vymazat
  3. skvely! taky nosim jen jednoduchy a svetly veci oproti moji cerny klasice

    OdpovědětVymazat
  4. I bez make-upu vypadáš skvěle ;) Zajímalo by mě kam se vlastně v Praze dá jít vykoupat, plánuji to, ale netuším kam vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  5. Me taky vedro nedela dobre :) Jsi krasna!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.