Dnes něco ze života. Minulý pátek jsem měla odlétat do Londýna, ale kvůli nečekaným okolnostem jsme nemohli letět. Hrozně jsme chtěli alespoň někam jet, prostě vypadnout. To pro mě byla jasná volba Budapešť. V pátek jsme vše naplánovali a v neděli ráno jeli. Rozhodně jsme neudělali chybu. Dnes jsme tu už s pražským outfitem, ale příště post o Budapešti!
Namalovala jsem se novou až fialovou rtěnkou z H&m. Líbí se vám až takové tmavé barvy?









Share:

12 komentářů

  1. ty boty nepřestanu nikdy obdivovat! a tebe! jsi kočka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, ta rtěnka ti sedne :). Můžu se jen zeptat, je ta druhá fotka se shora retušovaná? Pokud ne, tak máš krásnou plet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne,ne u fotek přidám jen kontras,jas :) Takže moc děkuji.

      Vymazat
  3. boty a rtěnka jsou perf<3 a ty tvoje vlasy!!

    OdpovědětVymazat
  4. ten outfit je skvělej :) promiň ale mě přijde že ty vlasy jsou hrozně zničený ,vypadaj jak chemlon

    OdpovědětVymazat
  5. ty boty...! a ta uskně je krásná, mám podobnou v šedé :) sluší moc! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. keď neretusujes tak to mas potom riadne krásnu plet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta prvni vypada vyretusovane.. to je spis tou fotkou, ale. :) Takhle dokonalou jí nemám, ale problemovou také ne)

      Vymazat
  7. Nojo, Káťa je kráska :) už se těšim, až se zase uvidíme!!!!!!!!!! :D :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.