Ahoj, tak zase po týdnu :D Já mám třeba i nafocené nějaké fotky, ale nelíbí se mi. K outfitu... S těmito džíny jsem si nebyla delší dobu jistá. Mám je doma už nějakou dobu a stále jsem nevěděla jestli ano nebo ne. Včera jsem si je vyzkoušela a nějak jsem jim přišla k chuti. Vzala jsem k nim jen obyčejné tílko a sandálky co jsem sehnala za 200kč :) Video dnes není, ale příště určitě bude. Mějte se krásně:)











Share:

9 komentářů

  1. Mně se fotky líbí :-) A máš krásné vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelkaaaa, to musí být láska! Celkově moc pěkný jednoduchý outfit, i těm sandálkům bych klidně propadla! :))

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi fotky moc líbí a gumové sandálky jsoiu super, já mám průhledné a prochodím v nich celé leto !

    OdpovědětVymazat
  4. Ty džíny jsou náhodou úplně skvělý! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. džíny jsou skvělý mám podobný a miluju je! a sandálky boží! <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  6. mas dokonaly vlasy na tech fotkach! podobny jelly sandalky si chci objednat pres asos :)

    OdpovědětVymazat
  7. inak ty riadne experimentujes s tymi vlasmi. mam pocit, ze ich stále máš iné :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.