Tak jsem asi po týdnu zpět. U mě nijak nic nového. U vás? Vlastně nakoupila jsem si nějakou novou kosmetiku, zvlášť při ELLE víkendu . Tak možná o tom udělám samostatný post:) Dnes opět přidávám i krátké -->VIDEO<-- . Mám je nadále točit?:) a třeba jaké dál videa by vás zajímala? Všem přeji krásný start do nového týdne.









Share:

8 komentářů

  1. Máme stejnou tašku tý brďo :-) Jinak supr dělej dál videa :D))

    OdpovědětVymazat
  2. Video super, velmi sa mi paci uprava, farby supr aj tie efekty farebne, tlieskam :)
    Este mozno by som nechala viac dozniet hudbu na konci, ale to je len nepodstatny detail

    OdpovědětVymazat
  3. hrozne ti to slusi, na tech videech jsi moc cute:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bomber jacket vypadá moooc dobře a celé ti to moc sluší!!:)

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  5. krásne jednoduché a pritom efektné videjko :) celé to obzvláštnilo :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.