Dnešní fotky jsou fotky z 1.máje kdy bylo ještě teplo. Už aby zase bylo. Na sobě mám dvě novinky. Mikinu z ebay 'Smile and dress well' a šortky z h&m, chtěla jsem nějaké bokové a hodně pohodlné. Tyhle s krajkou se mi hned zalíbily. Vůbec tento trend šatů, topů, šortek alá na spaní se mi moc líbí. Co vy na to?







Share:

15 komentářů

  1. tak to je super! hrozně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě baví, takový neokoukaný styl :) Super!

    OdpovědětVymazat
  3. ležérní, ale moc pěkný outfit :) šortky si chci koupit takové teplákové, které mi přijdou taky fajn:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle mikinu jsem měla taky vyhlédnutou na nějakém e-shopu, ale nakonec jsem odolala...je moc krásná!:)

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné fotky !

    OdpovědětVymazat
  6. Ta mikina je skvělá! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí, líbí! Ta mikina je vážně skvělá a ty tvoje vlasyyy. A krásný fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jupí další ofinatá bloggerka :D a ty šortky jsou super, taky jsem po nich pokukovala, ale nákupů online se zkrátka bojím :( :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem narazila na tvůj blog a jsi strašně krásná! ♥♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.