Dnešní článek bude mít něco na víc! A to  ->VIDEO <-
Rozhodla jsem se, že začnu točit outfitová videa a časem i nějaký haul, nebo třeba nějaké cestovní video. Budou vás zajímat?:)
K outfitu: Na sebe jsem si oblékla přírodní tlumené barvy. Tyto kalhoty už mám déle, ale ještě jste je neviděli. Jsou z newyorkeru a bohužel se strašně vytáhly a jsou mi v pase volné, ale co si pamatuji stály jen 250kč! Nový mám svetřík a ten mam ze secondhandu za pár korun, z toho mám opravdu radost. Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbí.:)








Share:

20 komentářů

  1. na videu ještě krásnější než na fotkách <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, od teď si na outfitový videa potrpím u holek z Acuopofstyle a od tebe! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Na tom videu jsi jako nějaká modelka, jsi uzasna :)

    OdpovědětVymazat
  4. your hair color is just amazing! :)

    www.snapshopped.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit a to video je taky povedené!!:)

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  6. skvelý nápad s tými videami :))) outfit je suprový

    OdpovědětVymazat
  7. Za 250Kč jsou supeer!:D Taky mám teď nové kalhoty v takové barvě. :) A video mě překvapilo, dělej častěji, moc pěkné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky! Úžasný! Jinak samozřejmě i outfit a video :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky! :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle barva vlasů s ombré ti strašně sluší, vůbec se mi asi líbí, když máš světlejší vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super! Takovýhle videa miluju, mělo by to tak dělat víc lidí! Ten svetřík je suprovej ;)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  12. hrozne ti to slusi i na fotkach i na videu♥

    OdpovědětVymazat
  13. Video je top :) Těším se až tě potkám v Praze, jsi vážně kočka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sto palcu nahoru uz jen za tu hudbu ve videu! Bozi!

    OdpovědětVymazat
  15. ty tvoje vlasy tedka, awww! a ty boty! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. tyhle videa asi potřebuju :D vypadáš nejlíp, Káťo :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.