Do slova miluji toto počasí!! Sukně,džíny, triko, svetřík. Pro mě je prostě tak akorát. Mohla bych mít takhle celý rok. Vyhovuje vám to nebo se už klepete na léto?:) Vše co mám na sobě už znáte až na boty. Ty jsem si koupila v zimních slevách za super cenu a jsou kožené. Vlastně klobouk jste možná ještě také neviděli, ten mám z ebay za cca 200!





Share:

16 komentářů

  1. Ten svetr je parádní!
    Tohle počasí bych taky mohla mít pořád, pro mě ideální ve všech směrech :)

    OdpovědětVymazat
  2. tohle počasí mi také vyhovuje, ale zároveň se strašně těším na léto :) strašně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. přesně! ani horko ani zima, naprosto se v tom s tebou ztotožňuju a žádné horko ani ukrutnou zimu přes rok nepotřebuju..jinak ti to neskutečně sluší a nejvíc mě baví ten svetr :))

    OdpovědětVymazat
  4. všechno na jedničku:) klobouk ti opravdu sluší:))

    OdpovědětVymazat
  5. ten klobouček je supeer, a počasí mi sakra vyhovuje!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Klobou je božskej, taky jsem takovej vždycky chtěla!!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  7. tohle počasí taky miluju! teď už mi dokonce připadá že je až moc vedro, přitom jsem léto vždycky milovala nejvíc :D
    sluší ti to <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  8. Dala by jsi mi prosím odkaz na tenhle konkrétní klobouk? Děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ebay.com/itm/Vintage-Women-Brim-Wool-Felt-Bowler-Fedora-Hats-Floppy-Cloche-Floppy-Cloche-/191021583772?pt=US_Hats&var=&hash=item2c79c60d9c :) a ještě je ve slevě.

      Vymazat
  9. Sluší ti to :) Ten svetr bych brala taky :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. Bez chybicky. Krasne. A toto pocasie mi uplne vyhovuje v lete to uz je iba kratasy tielko max bluza aby som sa neuvarila a takmer ziadna kreativita.. Velmi pekny blog. Kazdy jeden outfit sa mi paci ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Takové počasí mám asi nejraději, ale někdy je třeba fajn se vyvalit na zahradu v třiceti stupních! :D
    Máš úžasné vlásky a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní outfit, nádherný svetr a máš úúúžasné vlasyyyy!!!! :) Jinak souhlasím, taky bych tohle počasí mohla mít celý rok!

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.