Dneska je můj velký den! Mám narozeniny a né ledajaké, Dvacáté! Den jsem si snažila samozřejmě co nejvíc užít bohužel mi však nebylo úplně dobře.Tímto přeju také k svátku všem Řehořům! Také mám radost, že jsem si už mohla vzít milované conversky, je tu ještě někdo takový? + ps:  je trochu více fotek Pusu:*












Share:

8 komentářů

  1. skvele fotky !

    a preju dodatecne vsechno nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :-) Taky jsem je konečně vyvětrala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. VŠECHNO NEJ!!

    Ať si furt tak skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  4. pozde ale taky jeste preju vsechno nejlepsi <3 jsi skvela, ta skakaci je bozi a jsi nadherna :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. cožeee 20? vypadáš tak na 16 ,seš neskutečně krásná :) a můžu se zeptat odkud máš ten kabát?

    http://elegant-fashion1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.