Ebay

Tyto boty jste sice mohli vidět už v minulém postu, ale až dnes se k nim dostávám. Hrozně nutně jsem potřebovala nějaké 'cut out boots' a ty v obchodech se mi nějak moc nelíbily. Když jsem tyto našla na ebay hned jsem objednávala! Přišly mi letecky z Anglie cca za týden +. Pokud by se někomu líbili nebo by chtěl nějaké podobné tak opravdu stačí na ebay zadat 'cut out boots'. Já objednávala přes anglický ebay www.ebay.co.uk . Jo a zkoušeli jsme dvojitou expozici!






Share:

18 komentářů

  1. Jak je možný, že vždycky vypadáš jak strašidlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby se lidi mohli po večerech bavit psaním debilních komentářů
      Klára
      www.kamilaklara.com

      Vymazat
  2. Ty nutne potrebuju, jen nastala malá chybička nemam pay pal jinak bych je hned mela <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja tiež :)

      Vymazat
    2. Pokud máš platební kartu, tak si můžeš pay pal bez problémů založit. Plus je to fakt spolehlivý, takže se nemusíš bát, že by tvé údaje byly nějak zneužity.

      Vymazat
  3. fotky boziii a ta modra barva s tvymi vlasy jeste vic! <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Velký lajk fotkám! (a tak blogování dostává s "uměleckýma" fotkama i trošku "intelektuálnější" rozměr, než jen tohle je moje oblečení :D)
    Klára
    www.kamilaklara.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně :D už je to třeba já dvakrát a moje oblečení a nebo já a barák:D

      Vymazat
  5. znovu musím říct,že ty boty jsou božské<3

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu poslední se nemůžu přestat dívat! Asi blbej dotaz, ale jak jde tohle vytvořit? Ve Photoshopu nebo to jde přímo takhle vyfotit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde to přímo vyfotit :) je to dvojitá expozice. Bohužel nevím na jakých všech foťácích to jde. tohle ja canon 6d. Ve photoshopu to jde ale taky :)

      Vymazat
  7. a dvojitá expo veru vyšla ;)

    OdpovědětVymazat
  8. wau, ty boty jsou vazne suprové!

    OdpovědětVymazat
  9. s poštovným cca 900+ :) což je super.

    OdpovědětVymazat
  10. Vždycky když se kouknu na tvůj blog tak zírám. Dvojití expozice, ty, boty :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.