Konečně mám černou parku, jsem tak ráda! A víte kolik stála? 300kč!! (z 1800kč). Mám obrovskou radost a hlavně je mi opravdu teplo:D Chytli jste také nějaký super kup teď v posledních dnech slev?:) Já si dneska ještě běžím pro červenou šálu.









Share:

16 komentářů

  1. boží,tohle ti hrozně moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná parka za nejlepší cenu :) ta 3.fotka je top, máš krásný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prozradíš, odkud parka je?
    Já si koupila mikiny za 125 v New Yorkeru - černá a vínová, a pak super osvočkovanou ledvinku v Gate.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) krásná, povedený úlovek :-) Já jsem si taky pořídila novou bundu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tak tá bundička musí naozaj zahriať..vyzerá byť fajnovo teplučká :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem si ve slevách v zaře koupila krásný tričko za 150 ) jinak ta bunda je fakt super tyjo..

    OdpovědětVymazat
  7. ja sa vytesujem z ultra tepleho kabata z 80 eur na 20 :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj s kamarádkou zakládáme nový blog, kde naleznete přes módu, outfity až k našim zážitkům např. z modelingu, tak Vás na něj srdečně zveme! www.jojovictus.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ta parka je skvělá! Černou jsem hledala hrozně dlouho až jsem to vzdala :))
    Já si koupila skvělej vínovej svetr za 99 a taranovou šálu za 98 ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, za takovou cenu je to fakt úlovek a je krásná! :) sluší ti to! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký boty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já v Tally zase ulovila kabát za 370 Kč.. :D taky jsem z něho měla pekelnou radost.. a za tu parku bych se teda taky nezlobila! :) Sekne ti! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nééé já ji koupila za tu originální cenu :D Nesnáším slevy :D
    Ale moc ti sluší !

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.