2 dobré věci! Za prvé jsem se vypořádala s vlasy a mám je konečně takové jaké jsem chtěla! Doufám, že se vám takto také líbí :) a za druhé mám tuhle tartan bundičku 'co je všude na lookbooku..'. Mám jí díky spolupráci s Persunmallem a TADY jí můžete najít. Jediné co mě mrzí, že je to velikost L a přijde mi spíše jak S no. Nevím co bych dělala kdybych si objednala klasické M co nosím. Je ut někdo kdo si užívá jarních prázdnin?:)









Share:

23 komentářů

  1. Jsi prostě dokonalá..co na to říct?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vlasy jsou super, sluší ti to a ta bundička je nádherná! :)

    http://justmyanotherworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že jsem na tvůj blog málokdy chodila, protože ses na fotkách neusmívala a připadala jsi mi smutná. Ale od té doby, co se fotíš s úsměvem na rtech (a že ti moc sluší!), tak se těším na další a další příspěvek od tebe. Navíc se mi líbí tvůj styl oblékání :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty vlasy jsou hodně supeeeer <3 a bundička taky! velikostem e-shopů se většinou nestíhám divit, no, nejhorší je to u kalhot :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. do hajzlu ty boty <33 odkud ze jsou?

    OdpovědětVymazat
  6. ty vlasy jsou takhle o hodně lepší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vlasy jsou fakt super a bundička jakbysmet! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vlasy jsou naprosto perfektní! No a košili a bundu ani nebudu komentovat, parádní :)))

    OdpovědětVymazat
  9. ta bundička je nádherná a vlasy máš takhle úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  10. jééé mám ji taky:) ale z choies a objednala jsem si Mko (normálně nosím XS,S) a budu jí nosit spíše rozepnutou, protože když jí zapnu, tak se v ní nepohnu:) Vlasy paráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě mám normálně Mko no, a větší jak L neměli a taky ji zapnu úplně upnutě. :) a dekuju moc.

      Vymazat
  11. Ty vlasy jsou takhle super :) Moc ti to sluší!
    A já mám prázdniny, konečně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty vlasy jsou super, pěkně tě to rozzářilo :) Ta bundička je dokonalá! A k těm botkám :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  13. Vlasyyyy, botyyyy, bundičkaaaa, Káťaaaaaa! ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Do té druhé fotky jsem se asi zamilovala, takovej roztomilouš, tyjo:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.