Původně jsem měla na dnes připravený jiný outfit, ale když dneska sněžilo tak přidávám fotky dnes dokud se hodí. Kdyby se třeba náhodou oteplilo a já pak nepřidávala fotky se sněhem.Bohužel foťák mi trošku špatně ostří ( půjde do servisu) a ještě k tomu zaostřoval sníh..U některých fotek mě to štve u některých mi to přijde naopak zajímavé:) Byl u vas čistý sníh nebo spíš pršelo jak v Praze? No já byla opravdu ráda za deštník v kabelce. :)






Share:

10 komentářů

  1. první fotka je skvělá! a líbí se mi kombinace toho vzoru s modrou :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé se vším všudy, i s tím otravným sněhem ;D Jinak i super botky a líbí se mi ta kombinace modré s leopardem (y)

    OdpovědětVymazat
  3. jo, deštník byl včera zachráncem!
    skvělý outfit, líbí se mi snad všechno...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, ten šátek to pěkně oživil! U nás cosi sněžilo, ale pak to přešlo, ještě že nepršelo!

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Jak píšeš, u některých fotek to je naprd, u některých zajímavé :) U nás teda sněžilo jenom brzo ráno, já vstávala až v 10 a bylo trochu nasněženo, ale pak přes den už nic.
    Btw: klobouk ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda toho rozmazaní, jinak moc hezký outfit ;)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.