Byla zima a byla tma tak jsme fotili v pasáži. Líbí se mi jak vše splývá do bílé. Mám na sobě po strašně dlouhé době tento bílý kabátek který mám už věčnost. To je vždy radost vytáhnout něco starého co furt sedí a dá se použít ne?:) Já to tedy tak mám. 








Share:

15 komentářů

  1. Tak tohle ti fakt sekne, Káťo! :) Ten kabátek je roztomilý a dělá tě takovou něžnou a nevinnou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Juu ty si strašne roztomilá! Hlavne na tej 3. fotke si krásna! ♥
    A máš super džíny!

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  3. kabátik je úplne najviac, ale tvoje vlasy <3 krásne, neviem, či si niekde pridávala článok o tom, ako sa o ne staráš, ale ak by sa ti chcelo sa o to podeliť, určite by som sa nechala inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych určitě mohla, ale nic zvláštního to není:)

      Vymazat
  4. světlé barvy ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Už zase se mi líbí boty!!! A máš skvělý džíny:)

    OdpovědětVymazat
  6. To místo na focení je opravdu perfektní, skvěle s outfitem ladí :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsi princezna <3

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky když se na fotkách usmíváš, jsou ještě lepší než ty neusmívací. A zase ti to sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty boty jsou úplně nádherný! Jo, teď je venku totálně hnusně :(
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  10. vypadáš jako Maggie z Carrie Diaries, uplne :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.